1 Mart 2012 Perşembe

YOĞUN BİR GÜN...

Yeni başladığım görev yerim gerçekten çok yogun. Akşam eve gittiğimde yatagıma büyük bir sevgiyle bakma durumuna gelebiliyorum o derece yani:)) Ama olsun gurbet ellerde iş yoğunlugu da olmasa kafayı yerdim herhalde bu şekilde vakit geçiyo işte...Aslında çokk uzun yazılar sürekli güncellenen bir blog isterdm fakat pek vaktim olmayabiliyor. Tekrar blog alemine dönmüş olmamın verdiği huzur bile yetiyo bana çünkü blog kullanmayı seviyorum. Şuan bu yazıyı mesai saatinde ve aşı odasından sizlere yazmaktayım Siirt' ten sevgilerle öpüyorum sizi:)) Konuyla alakalı olsun diye bir resim eklicem şuan başka yok maalesef ki bir IPHONE kullanıcısı olarak telefonumun usb durumunu her pc de kullanamıyorum programının yüklenmesi gerekiyo byyyy...

2 yorum:

Çene Yarıştıralım:)))