3 Temmuz 2012 Salı

TESETTÜR KOMBİNLER






7 yorum:

  1. ilk kombindekiler harika onları nerden temin edbeiliriz acaba fikriniz var mı?
    kayra demişsiniz ama oradan mı acaba?

    YanıtlaSil
  2. ilk kombine bayıldım.o da kayradan mı?
    nerden temin edebileceğimiz konusunda bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ilk kombin internetten canım a nerede satıldıgına dair bilgim yok:((

    YanıtlaSil
  5. selam Armine,

    kombinler çok şık :-) armineveben siten çok hoşuıma gitti ve bu nedenle seninle ortak bir çalışma yapmak istiyorum. Eğer bu konu ilgini çekiyorsa bana mail ile geri dönersen çok sevinirim. Ben Buse Özay modavetrend sitesinden: buse@modavetrend.com

    Geri dönüşünü merakla bekliyorum...

    Sevgiler
    Buse Özay

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler arkadaşlar ilginiz için buse hanım size mail attım geri dönüşünüzü bekliyorum

    YanıtlaSil

Çene Yarıştıralım:)))